...si din alt unghi.... :x ......nu ma pricep deloc la pozele astea....
22.01.2012
28.5KB
=( :( :uimit: Sorry.
06.04.2012
44.5KB
Salutare!
Dupa ceva vreme de cand stiu de acest forum mi-am facut si eu timp sa ma inregistrez.:P
Masina mea:
Audi 80 B3, motor 1595 cmc, 51 kw(70 cai) , an 1991 cod motor: PP.
Ca dotari pot zice ca e cam cheala:)) doar trapa de care sunt mandru;))
O am de 2 ani si ceva, luata din targ din Sibiu:P cica euro 2....merg la RAR...non euro:|. taxa de inmatriculare 1100 euro...
In general is multumit de masina, investitii mari nu a fost nevoie sa fac in ea: calorifer caldura, bobina electromotor, consumabile si la toba niste probleme care s-au rezolvat:D
O sa postez si niste poze cu ea!
08.12.2010
44.5KB
si putin interior :0
17.09.2012
33KB
Classic Audi a implinit 2 ani de la lansarea oficiala! Va Multumim cu aceasta ocazie tuturor celor ce au contribuit la dezvoltarea si promovarea acestui site si va dorim cat mai multe satisfactii alaturi de noi.
Echipa CLASSIC AUDI
08.02.2012
56.9KB
si in final masinuta,bani putini ca nu am :( .dar dragoste multa pt ea.istorie mare in familie are aceasta masina,la 700.000 de km merge ca in prima zi fara nici o interventie in motor nimic.ambreiaj original tot original neumblat in ea.stima
27.08.2011
48.7KB
Per total, platforma B2 a purtat urmatoarele modele:
Audi 80 sedan (2/4 usi)
Audi 90 sedan (4 usi)
Audi 80 Coupe:
- Audi quattro
- Audi sport quattro
- Audi S1
Variantele sedan de Audi 80 si 90 s-au fabricat de asemenea si in varianta quattro. Avand in vedere ca "sport quattro" si S1 au o istorie aparte, acest lucru va fi tratat in alt thread.
Unele modele de Audi 80 ale platformei B2 s-au fabricat inca si dupa 1986 (cand a fost lansat B3)
23.02.2010
48.3KB
1919 Audi typ C
20.02.2010
49.3KB
incearca sa-i pui un intercooler (eu i-am pus de astra ) sa vezi ca ajuta, urca altfel in ture, si plafoneaza mai tarziu (IN ,,BLANA"). e o investitie mica si da rezultate. ma intreb or merge puse filme pe site? pune si tu niste poze cu masinuta :hi:
05.10.2012
24.7KB
Va salut.
Nu am stiut de Forumul vostru , am primit un mail de la un coleg si am intrat si eu.
Asa cum spune si titlul , am trei masini Audi B4 toate au motor la fel TDI 1Z.
Masina cu care ma plimb eu este cea din poze , este un B4 care l`am cumparat de la un fost colonel de armata din Germania. Are 4 geamuri electrice , oglinzi electrice , trapa electrica , ABS etc.
I`am pus suspensie sport Noua , telescoape plus arcuri , are jante originale de B4 Quattro pe 16` pt primavara si toamna , jante pe 15` de iarna , si jante pe 18` pt vara. Eu ma ocup cu jante daca va intrebati de ce are 3 seturi de jante.
Asta este masina mea si sunt mandru de ea...
21.02.2011
52.4KB
1989 Audi 100
2.5 TDI
20.02.2010
27.7KB
1925 Audi 18 type M
(deja exista 4 faruri la Audi !)
20.02.2010
52.1KB
o adevarata limozina nemteasca si o racheta atunci cand ii permite spatiu
19.02.2010
34.3KB
1988 Audi V8
20.02.2010
23.4KB
:hi: bb
27.08.2011
50.1KB
Si o poza de la ITP,pe care la trecut fara probleme :)
03.08.2014
23.1KB
salutare :hi: ..sint incintat sa va cunosc..sper sa descopar multe pe acest site :hi: :hi:
18.12.2012
38KB
denumit si typ80, B1 primeste un facelift in 1976 (typ82), iar ulterior va fi lansat si primul avant din istoria acestei game
23.02.2010
57.5KB
Model ft rar. Complet. Multe piese de schimb bonus. Motor 1.6, momentan dat jos de pe masina. Serii si acte ok.
26 milioane
Mai multe detalii si poze la 0742822992 sau id mess axxro
15.10.2011
39.5KB
Dupa ce il inlocuiti cu cel nou le montati in ordinea inversa demontarii, puneti inapoi lichidul de racire si apoi mai completati daca este nevoie cu apa distilata sau dupa caz antigel
04.01.2011
37.9KB
Pe aceeasi platforma, Audi 90 a fost varianta cu motorizari si dotari extra. Aceste masini foarte rare au fost purtatoarele motoarelor in 5 cilindri pe care le-am mentionat mai sus, dar si a motorului diesel.
23.02.2010
32.1KB
3. o mica modificare :)
27.04.2010
20.3KB
b
27.08.2011
38.3KB
Salut!
Masina mea este un audi 80, b3, din anul 1989, motorul de 1800 cmc de 90CP, cod motor PM (injectia monopunct), o am de ~ 1 an si umpic, sunt al 5-lea propietar din cate vad pe carte, masina a fost rulata cam 90% din timpul vietii ei pe drumurile patriei, cu propietari romani....(Tavi stie ce si cum).
Pana acum...un kit de ambreaj, niste saboti de frana schimbati, un alternator si-un demaror ce le-am reconditionat, si restul...inca tine
1972-1978 B1
In 1972 a debutat in Europa Audi 80 ca sedan (saloon) in 2 si 4 usi.
1,103,766 bucati produse
predecesor Audi 72
20.02.2010
71.3KB
Multumesk!la fel va doresc si voua...multi km fara probleme cu Audi-urile Noastre!
12.02.2011
52.4KB
masina de iarna...
14.08.2012
34.3KB
In anul 1936 conducerea concernului Auto Union care pana atunci condusese fabrica din Zschopau s-a instalat in noua cladire administrativa din Chemnitz. In acelasi an au luat fiinta in Chemnitz amenajari centrale pentru intregul concern, pentru constructie, dezvoltare si incercari.
20.02.2010
55.7KB
multumesc frumos baieti, bafta si voua cu masinutele si s-aveti grija de ele.
24.01.2012
32.5KB
.a
27.08.2011
42.7KB
1935 Audi Roadster
20.02.2010
33.9KB
.
28.02.2010
26KB
1950 DKW, primul automobil de dupa razboi
In august 1950 a fost fabricat la Auto Union primul automobil de dupa razboi. Era vorba de modelul DKW Meisterklasse F 89 P ca limuzina si Karmann Cabriolet cu patru locuri. Deoarece la Ingolstadt nu existau suficiente capacitati de productie pentru fabricatie, Auto Union a preluat terenul firmei Rheinmetall-Borsig AG din Düsseldorf. Acolo s-au construit DKW-uri pana la sfarsitul anului 1961.
20.02.2010
54.2KB
buna..am un audi 80 1.8s cutie manuala...si a vrea sa ii schimb uleiul in cutie si nu prea stiu ce fel de ulei ar fi mai bun,si cati litrii intra.multumesc
23.01.2011
49.1KB
1910 Audi type A
20.02.2010
61.7KB
Modelul decapotabil cu doua locuri de la standul NSU a fost senzatia targului IAA din Frankfurt 1963. Numele sau: Wankel Spider. In spatele micului automobil cu doua locuri era montat un motor cu piston rotativ monodisc. De la inceputul anilor 50 NSU a lucrat impreuna cu Felix Wankel la realizarea unui nou concept de motor: etansarea amestecului carburant-aer cu un rotor care se invarte in locul unui piston cu miscare alternanta (motor cu pistoane rotative).