buna.ma numesc bodea myronutz ,am 24 ani si sunt din cluj.sunt posesorul unui audi B4 din 93 benzinar de 2000.
08.05.2011
50.3KB
Din nou, ca urmare a intermedierii magnatului industrial Friedrich Karl Flick, Volkswagenwerk AG a preluat in decembrie 1964 majoritatea actiunilor de la Auto Union GmbH. De la sfarsitul anului 1966, fabrica din Ingolstadt este in intregime o filiala Volkswagen.
Odata cu trecerea la concernul Volkswagen, la Auto Union s-au incheiat toate lucrarile la motorul in doi timpi. Un motor in patru timpi cu patru cilindri - un asa-numit motor de presiune medie - dezvoltat anterior sub regia Daimler-Benz, a fost montat pe ultimul model DKW F 102 si prezentat in vara anului 1965 ca Audi.
1965 Audi:
20.02.2010
41.4KB
politistii au oficializat acest record cu aparatul radar. Din pacate, recordul nu este unul legal, pentru ca soferul unui Golf GTI a ramas cu permisul suspendat timp de 90 de zile, in urma depasirii vitezei legale de 50 km/h. Dar care este recordul de viteza pe drum urban, facut oficial de politie si aparatele lor radar?
OFICIAL - Nou record national de viteza in oras!
Un sofer din Bucuresti a fost suprins duminica de radar, cand trecerea prin localitatea Posta Calnau cu 230 de km pe ora la bordul unui Golf 5 GTI.
Barbatul se afla la volanul unei masini din clasa medie, dar puternica... Un hot-hatch de 200 de cp si motor turbo. Acesta circula pe E 85. Soferul nu a oprit la semnalele primului filtru si a fost blocat la urmatorul, aflat la zece kilometri distanta. Pentru ca nu era la prima abatere, vitezomanul s-a ales cu o amenda si a ramas fara permis.
Cand a fost intrebat de catre politist de ce merge cu asemenea viteza in localitate, acesta a raspuns senin ca pentru a merge cu viteza si-a cumparat masina. Si nu vreun Golf 1.9 TDI, ci un GTI.
Omul a mai fost sanctionat acum doi ani pe raza judetului Buzau, unde i-a fost retinut permisul de conducere pentru o viteza de 160 de km pe ora, conform realitatea.net.
sursa:4tuning pro tv
02.08.2010
21.1KB
vand audi coupe GT , 1986 , 2226 cm3 KV. 100 kw, stare tehnica foarte buna, necesita mici interventii la estetic, asigurare valabila pana in septembrie , ITP valabil pana in noiembrie, 1400 E negociabil Tel. 0754709134
29.04.2010
46.1KB
Poza 3,
03.02.2011
34.4KB
iar asa arata fara :-( Multumesc anticipat...
15.02.2011
35.3KB
Dupa ce in toamna anului 1958 Auto Union a renuntat la toata productia de motociclete, in vara anului 1959 a fost pusa in functiune noua uzina de automobile din Ingolstadt care era unul dintre cele mai moderne fabrici din Europa. In anul 1962 uzina Auto Union din Düsseldorf a fost vanduta firmei Daimler-Benz.
20.02.2010
53.3KB
Foştii parteneri l-au dat în judecată pentru încălcarea drepturilor de autor, iar un tribunal a decis că marca Horch aparţinea fostei sale companii. August Horch a fost forţat să înceteze folosirea propriului său nume de familie în noua sa firmă constructoare de autovehicule. Horch a convocat o şedinţă pentru a găsi un nou nume pentru companie. În timpul şedinţei fiul gazdei Franz Fikentscher, bâiatul acestuia de zece ani Heinrich, studia în linişte limba latină într-un colţ al camerei. De câteva ori a părut că vrea să zică ceva, dar se răzgândea, până când, în cele din urmă, a zis: „Tată! – audiatur et altera pars... Nu ar fi o idee bună să îi spuneţi Audi în loc de Horch?”. (horch pe germană înseamnă „ascultă”, echivalentul pe latină fiind „audi”). Ideea a fost acceptată cu entuziasm de toţi cei de faţă. Afirmaţia că „AUDI” ar fi abrevierea denumirii „Auto Union Deutschland Ingolstadt”, nu corespunde adevărului.
1901 primul Horch:
20.02.2010
89.1KB
Salut baieti,(nu prea le am cu scrisul) asta e masina de iarna, puiut de 70 caluti TD cu intercooler de ASTRA, are 100.000 facuti de mine cu foarte putine investitii, (dupa alte sute facute de altii). Mai am doua b2-uri modificate, (cu motoare diesel de 1.9) promit sa revin cu poze mai bune. Sunt masini foarte fiabile si low cost care cer putin si ofera MULT. Respect pentru marca AUDI, site si admin. Stefan.
20.01.2012
33.7KB
08.04.2012
39.8KB
Buna seara, si bine vam gasit!
Tocmai am dat de voi si doresc sa intru si eu in acest club daca se poate.
Fiind sectiunea de prezentare, aita-ma:
Sunt din galati, am un b4 avant din 1994, motor 1.9 tdi, alb, fara AC, fara geamuri si oglinzi electrice, doar trapa electrica.
21.12.2010
33KB
Castrol Magnatec 5 W 40 (parca) cel sintetic
12.07.2010
22.6KB
.
28.02.2010
29.2KB
Deja in anul 1945 la NSU in Neckarsulm au inceput din nou sa fie construite motociclete in productii modeste. In decurs de cativa ani uzina s-a dezvoltat devenind unul din producatorii importanti din acest sector. Motocicletele NSU intruchipau nivelul tehnic cel mai inalt. La 12 aprilie 1951 pilotul de motociclete Wilhelm Herz a reusit sa stabileasca un nou record mondial de 290 km/h cu o motocicleta de curse NSU, compresor de 500 cmc, pe o portiune a autostrazii München - Ingolstadt.
20.02.2010
26.4KB
1909
Horch = Audi
20.02.2010
41.3KB
hopaaa ca e gata masina.sa va arat stadiu final.vopsire.stopuri schimbate.buza spoiler fata sub bara,mochetare interior.rezolvat gemaurile electrice si inchiderea.etc...
27.08.2011
43.1KB
Buna!ma numesc Perpits Ady si sunt fericitul proprietar al acestui Audi Coupe Gt din anul 1985, 2000 cmc, 5 cilindrii, injektie mecanica, cutie automata, geamuri electrice, inca cu vopsea originala pe ea!!!!
12.02.2011
41.3KB
Auto Union a obtinut cel mai important impuls de popularitate prin succesele unei masini de curse, la baza careia s-au aflat planurile lui Ferdinand Porsche. Motorul in saisprezece cilindri era dispus in spatele pilotului, ceea ce a favorizat mult forma aerodinamica.
20.02.2010
18KB
Pic: :)
04.03.2010
31KB
1937 caroserie aerodinamica
Masinile de curse Auto Union au fost produsele hightech ale timpului lor. S-au obtinut performante maxime in constructia de autovehicule care s-au concretizat prin motoare de mare performanta, forme aerodinamice si constructii usoare. Astfel, in anul 1937, Auto Union Stroemline, dezvoltand 545 CP, a atins pentru prima data pe o sosea normala o viteza de peste 400 km/h.
20.02.2010
35.7KB
nu le-am montat inca, si nici in viitorul apropiat nu cred, am prea multe urgente inaintea lor, imi place sa am multe piese rezerva ;)
pe masina ,,de iarna" 80CC rosu am faruri de 90 si ca sa le montez trebuie sa le pun inapoi pe cele originale.
cat despre comanda ma ajutat un coleg care de asta se ocupa. la pret surpriza mare, mi-au facut reducere (am luat si de 80 si de 90) cred ca d'aia, au fost cu tot cu transport cam cat sunt pe site-ul lor,+taxele de plata pt transfer bancar WESTERN UNION.(pentru suma respectiva.)
DAR am comandat altele pt. un prieten de pe Ebay.de poate chiar mai bine finisate ca ale mele, si aduse aici au fost chiar mai ieftine ca ale mele. :razz: asta e masina si prietenu' care era MAGAR PUTERE. (SCHIMBAM UN AMBREIAJ REPEDE IN PARCARE.......) o sa-ti pun niste poze cu masina lui. (80CC 1.6 td SB intercooler 80HP)
14.08.2012
43.2KB
Salut,
M-am translatat din forumul vechi de Audi (unde am ramas membru) si sper sa ma bucur de o experienta noua alaturi de voi. :hi:
03.11.2013
47.7KB
Salut si bine v-am gasit.
Detin un Audi 80 Cabrio
Dotarile sunt urmatoarele:
Sugativa este un 2800cm3 V6 (AAH) 174CP
-Hidramata cu optiune sport.....
-AC
-Piele gri in stare buna
-Scaune incalzite
-Decapotare electro-hidraulica
-Soft-top in stare impecabila (si sper sa ramana asa)
-4 Boxe HERTZ noi
-4 Geamuri electrice
-Oglinzi electrice si incalzite
-Volan din piele Audi S2
-Faruri DAYLINE DECTANE (astea nu ma incanta foarte tare dar asa a venit masina)
-Xenon
-Jante Audi S4 cu flanse adaptoare de la 4X108 la 5X112
-Inchidere centralizata pneumatica cu cheie tip briceag
-Suspensie sport (mare problema in Bucuresti, ating la orice gropita)
-Toba inox SEBRING intrare 70mm...iesire 2X100mm (suna destul de frumos dar destul de aiurea cu gaborii)
Neajunsurile pe care le are masina...
Lipseste cel mai de pret lucru de la un Audi, quattro...
Am avut un A4 B6 2.5 V6 quattro de 180 hp...mi-e dor de senzatia de siguranta pe care ti-o ofera quattro dar...asta e.
11.06.2010
34.9KB
nu prea stiu cum sa postez pozele dar incerc
19.12.2010
45.7KB
nu trebuie, codul se vede pe sus. la tine ar trebui sa fie unde se termina blocul motor si incepe cutia, in punctul cel mai de sus. am facut si niste poze (cam faea lumina). bafta, daca nu te de descurci scrie-mi. ;)
07.10.2012
27.7KB
aa
27.08.2011
43.3KB
Salutare tuturor!
Ma inscriu alaturi de posesorii de modele clasice,care si-au demonstrat de-a lungul timpului rezistenta si fiabilitatea!
Sunt posesorul unui Audi 80 B4,A.F. 1994,motor 1.9 TDI-1Z,90 CP( destul de prezenti in trafic)!
Ca dotari din fabrica mentionez A.C.-ul ,trapa,in rest o masina clasica!
Momentan merge foarte bine,am investit ceva bani in piese de cand am cumparat-o dar sper sa merite efortul!
Postez ceva poze mai vechi,de cand am cumparat masina,si revin cu altele recente spre sfarsitul saptamanii!
Toate cele bune si la multi Km. fara incidente!
Vad ca nu pot sa incarc mai multe poze,asa ca restul se pot vedea aici
11.10.2010
36.3KB
sau asa....
13.08.2012
35.2KB
Salutare tutror nu am mai scris de mult pe aici masina a suferit multe modificari insa nu la partea exterioara. I-am montat folii fata spate la un service profesional, i-am pus o toba sport, inchidere centralizata cu cheie tip briceag, tub de bass de 300 watisi niste paravanturi. Atasez si cateva poze. :hi:
08.04.2012
45.9KB
Cu ajutorul unui prieten (si pe aceasta cale tin sa ii multumesc) postez niste propuneri pentru logo:D astept pareri, sugestii , observatii cu privire la ele:))
Varianta 1:
22.12.2010
15.9KB
Audi intenţionează să producă în Ungaria nu doar subansamble pentru gama sa, ci automobile integral, locaţia pentru o nouă uzină fiind preferată în locul Statelor Unite.
În prezent Audi are ca obiect de activitate în Ungaria la Gyor producţia de motoare şi asamblarea de automobile, dar conform MEDIAFAX, compania germană intenţionează să ridice o nouă uzină în care automobilele vor fi fabricate integral. Ungaria va deveni astfel un pilon solid pentru Audi în Europa Centrală şi de Est.
Se pare chiar că Ungaria a fost preferată în detrimentul Statelor Unite ale Americii pentru forţa de ieftină calificată mai ieftină, reţeaua de dealeri bine pusă la şi infrastructura bună. Au di are obectivul de a deveni lider mondial pe segmentul automobilelor premium , cu vânzări de cel puţin 1,5 milioane de unităţi în 2015, uzina din Ungaria urmând să joace un rol esenţial.
Ungaria este una dintre cele mai importante ţări producătoare de maşini din Europa Centrală, mai mulţi constructori importanţi desfăşurându-şi activitatea. General Motors are o uzină la Szentgotthárd unde produce motoare, Suzuki produce la Esztergom, Audi asamblează Audi TT şi Audi A3 la Gyor, dar produce şi motoare pentru majoritatea mărcilor din grupul Volkswagen, inclusiv Lamborghini. De asemenea, Mercedes-Benz a ales Ungaria în defavoare pentru o fabrică de 800 milioane de euro cu 2.500 angajaţi.
Sursa:promotor.ro
24.08.2010
11KB
Noua Dacie cabrio :D
03.12.2010
43.9KB
Salutare tuturor! as dori sa aflu si eu daca ma poate ajuta cineva cu un capac de janta sau daca imi poate spune unde gasesc unul ca eu caut de ceva vreme si nu numai ca nu am gasit dar nici nu am vazut pe nicaieri. Cam asa arata:
15.02.2011
32.6KB
si 'nca una
15.08.2012
34.2KB
Anvelopele sunt in stare buna 3 sunt marca Continental iar unul Goodyear pret 75 lei bucata
22.10.2010
28.9KB
Audi a preluat producatorul italian de motociclete Ducati, prin subsidiara Lamborghini pentru un pret de 860 milioane de euro. Chiar daca Audi face parte din grupul Volkswagen, in noul consiliu de administratie Ducati se vor implica doar trei oficiali Audi.
Seful Volkswagen, Ferninand Piech, a anuntat inca de acum 4 ani ca urmareste achizitionarea unui brand italian de motociclete, insa atunci Ducati a fost cumparat de grupul Investindustrial.
In afara de pretul platit pentru Ducati, Audi preia si datoriile de aproape 200 milioane de euro, dezvaluite de Investindustrial in luna aprilie.
Portofoliul grupul Volkswagen devine cu adevarat impresionant odata cu achizitia Ducati. Volkswagen mai detine brandurile Bentley, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania, Skoda si SEAT.
Pana la finalul acestui an, va fi finalizata si achizitia Porsche, din actiunile caruia Volkwagen detine deja 49,9%, potrivit Capital.
Sursa.4tuning