...:::Classic Audi:::...
Forum dedicat pasionatilor de masini Clasice Audi.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
...:::Classic Audi:::... | Reguli | Inregistrare | Login
POZE ...:::CLASSIC AUDI:::...
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: adee
| Femeie 24 ani Mures cauta Barbat 24 - 59 ani |
|
Danoss
Stage 2Classic Audi
Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 28
|
|
Pentru ca eu m-am chinuit sa imi schimb termostatul m-am gandit sa dau o mana de ajutor celor care vor sa si-l schimbe singuri si sa economiseasca niste bani,asta binenteles daca e defect al meu ramasese blocat pe deschis si motorul nu se incalzea destul de tare, ceea ce duce la cresterea consumului si uzarea prematura a motorului. Pasul 1: desfaceti colierul 1 dupa ce v-ati asigurat ca ati pus un vas dedesubt pentru nu a pierde lichidul de racire Pasul2:scoateti furtunul cu grija pentru ca lichidul de racire sa nu se imprastie peste tot ci sa se scurga in vasul pus sub el
35.8KB
_______________________________________ Audi 80\B4\1984cmc\90CP\1992,cod motor ABT2
|
|
pus acum 13 ani |
|
Danoss
Stage 2Classic Audi
Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 28
|
|
Pasul3: desfaceti suruburile 3 cu o tubulara flexibila de 10 dar daca nu aveti merge si cu o fixa un pic mai mica dar va chinuiti mai mult...(acestea nu se pot desface decat pe dedesubtul masinii)
30.5KB
Modificat de Danoss (acum 13 ani)
_______________________________________ Audi 80\B4\1984cmc\90CP\1992,cod motor ABT2
|
|
pus acum 13 ani |
|
Danoss
Stage 2Classic Audi
Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 28
|
|
Pasul4:scoateti cu grija suportul dupa care garnitura si in fine, termostatul ca in figurile urmatoare
43.1KB
_______________________________________ Audi 80\B4\1984cmc\90CP\1992,cod motor ABT2
|
|
pus acum 13 ani |
|
Danoss
Stage 2Classic Audi
Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 28
|
|
Iata si garnitura cu termostatul
_______________________________________ Audi 80\B4\1984cmc\90CP\1992,cod motor ABT2
|
|
pus acum 13 ani |
|
Danoss
Stage 2Classic Audi
Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 28
|
|
Iata si garnitura(4) cu termostatul
30.8KB
Modificat de Danoss (acum 13 ani)
_______________________________________ Audi 80\B4\1984cmc\90CP\1992,cod motor ABT2
|
|
pus acum 13 ani |
|
Danoss
Stage 2Classic Audi
Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 28
|
|
m
30.8KB
Modificat de Danoss (acum 13 ani)
_______________________________________ Audi 80\B4\1984cmc\90CP\1992,cod motor ABT2
|
|
pus acum 13 ani |
|
Danoss
Stage 2Classic Audi
Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 28
|
|
Dupa ce il inlocuiti cu cel nou le montati in ordinea inversa demontarii, puneti inapoi lichidul de racire si apoi mai completati daca este nevoie cu apa distilata sau dupa caz antigel
37.9KB
Modificat de Danoss (acum 13 ani)
_______________________________________ Audi 80\B4\1984cmc\90CP\1992,cod motor ABT2
|
|
pus acum 13 ani |
|
Ionut.Admin
Administrator
Din: Bucharest
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 232
|
|
Bravo Danoss! multumim de tutorial.
_______________________________________ Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! Suport Online YM Classic_Audi
|
|
pus acum 13 ani |
|
CLM
Moderator
Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 152
|
|
La completarea cu lichid de racire, lasati putin motorul sa mearga pt a se reface circuitul
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
|
|
pus acum 13 ani |
|
Ovy
Moderator
Din: Blaj / Sibiu
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 70
|
|
Foarte bun tutorialul!!! multumim Danoss pentru el!!! Respect!!!!
_______________________________________ Audi 80 B3 Pentru orice problema in navigarea pe forum dati P.M. !
|
|
pus acum 13 ani |
|
Danoss
Stage 2Classic Audi
Din: Brasov
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 28
|
|
daca furtunul pe care e montat termostatul nu se incalzeste deloc atunci s-ar putea ca ca termostatul sa fie blocat pe inchis,(el trebuie sa fie rece pana se deschide termostatul adica la 87 grade C), dar chiar si asa caldura ar trebui sa iti mearga in masina.Verifica clapeta care comuta de pe rece pe cald sa nu fie blocata
_______________________________________ Audi 80\B4\1984cmc\90CP\1992,cod motor ABT2
|
|
pus acum 12 ani |
|
Marius-Mihai
Nou pe Classic Audi
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 6
|
|
mentionez faptul ca mam exprimat gresit...caldura am un pic in masina...dar nu suficient...de exemplu dimineata stau cu ea pornita 5 min...si nu reusesc sa dezghet parbbrizul bine...ceea ce ma deranjeaza fiindca lucru in afara orasului..si am ceva trafic....oricum cu ajutorul acestui tutorial voi schimba maine termostatul....
|
|
pus acum 12 ani |
|
Marius-Mihai
Nou pe Classic Audi
Inregistrat: acum 12 ani
Postari: 6
|
|
vreau sa zic ca azi am vrut sa schimb termostatul....si am dat de dracu...????.unul din suruburile mici sa forfecat ...si celalalt e strins tare..ma gindesc daca il fortez se rupe si ala....ce e de facut is suparat rau...ma gindeam sa dau pompa de apa jos si sa o duc la un mec..sa imi refaca filetul..dar supararea este ca cum dau pompa jos..nu gasesc nici un tutorial..sau ceva sa pot intelege...va rog ..HELLPP MEEE..am nevoie de masina ca de aer
|
|
pus acum 12 ani |
|