Colectia de poze clasicaudi.3xforum.ro
Total 255 poze.

Inainte

 
canistrele sunt in stare buna sunt de 20 litri pret 70 lei buc pt detali 0754472223 :hi:  :hi:  :hi:Canistrele sunt in stare buna sunt de 20 litri pret 70 lei buc pt detali 0754472223 :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:
08.04.201140.3KB
1945 auto union istoria audi1945 Auto Union
20.02.201055.7KB
anvelope si jante la preturi reduse pentru toate tipurile de iarna marci premium sau de buget:Anvelope si jante la Preturi Reduse pentru toate tipurile de autovehicule,anvelope iarna marci premium sau de buget: GOODYEAR, MICHELIN, DUNLOP, PIRELLI, FULDA, DEBICA, SAVA, MATADOR, RIKEN, etc.., Jante aliaj si jante tabla pentru cele mai cunoscute marci de autovehicule: BMW, Mercedes, VW, Logan, Opel, Octavia, Audi, etc. Montaj la Cumparare in Service Roti autorizat RAR. Livrare anvelope si jante in 24 ore Oriunde in tara.la Tel. 0730 710 764.
22.04.201310.2KB
felicitari razvan, masina e super, elementele cromate dau bine pe masinile vechi, imi place ca teFelicitari Razvan, masina e SUPER, elementele cromate dau bine pe masinile vechi, imi place ca te mandresti cu numarul de kilometri parcursi, (nu ca altii care dau kilometrajele-napoi) ai muncit serios la masina. Daca ai timp poate imi spui cate ceva de motorul asta in 5, e TURBO sau ASPIRAT ?, cam ce performante are ? As pune unul pe un 90 b2. :hi: toate cele bune.Stefan.
01.02.201243.8KB

 
a.5.a crearea unui nou logoa.5.a
27.04.201023.3KB
istoria audi este una dintre cele mai colorate povesti din istoria in general. emblema audi cu celeIstoria Audi este una dintre cele mai colorate povesti din istoria automobilelor in general. Emblema Audi cu cele patru cercuri reprezinta una dintre cele mai vechi uzine de automobile din Germania si unirea in 1932 a patru producatori de vehicule: Audi, DKW, Horch si Wanderer. Aceste companii au stat la baza formarii Audi AG de astazi. In 14 noiembrie 1899, August Horch (1868 - 1951) si-a infiintat compania A. Horch & Cie. in districtul Ehrenfeld. Aici si-a construit prima masina care a fost gata in 1901. Compania s-a mutat in Reichenbach in Saxony in martie 1902. In 10 martie 1904 a fost infiintata in Zwickau compania A. Horch & Cie. Motorwagen-Werke AG. Prima masina Horch a fost lansata in 1901 avand un motor orizontal care putea dezvolta o putere de 4-5 Cp. Un mic piston aditional a fost proiectat pentru a absorbi vibratile. August Horch s-a referit la motorul sau ca e lipsit de impacturi folosind acest piston. O noua caracteristica a fost aliajul pentru carterul motorului, un pioneirat in industria constructiei de masini. In 1906 a vazut lansarea "Sulmobil"-ului, un vehicol pe 3 roti cu 3.5 CP. Totusi, acest nou model nu a avut succesul asteptat, ca si rezultat, primul "Original Neckarsulm Motor Car" 1308 cc cu motor de 4 cilindri si 10 CP a intrat in productie in acelasi an. In 1904 Jorgen Skafte Rasmussen si-a deschis singur un mic atelier de produs fitinguri. In 1906 a cumparat in Zschopau, Saxony, o moara de grau unde s-a instalat. Productia a inceput in 1907. In timpul primului razboi mondial, Rasmussen a lucrat pe un vehicol actionat cu aburi („DampfKraftWagen”) de unde au venit si initialele DKW folosite. In 1909 August Horch a intrat in disputa cu comitetul de administratie a A. Horch & Cie. Motorwagen-Werke AG. Horch parasind compania pe care el si-a deschis-o. Putin dupa acest eveniment, in 16 iulie 1909, el si-a deschis o a doua companie numita Horch Automobil-Werke GmbH in acelasi oras. Horch si-a pierdut dreptul legal de a folosi numele companiei, dar tot a gasit o solutie pentru acesta problema. A dat numele companiei sale Audiwerke GmbH, inlocuind cuvantul german „hark! ” cu latinescul audi care inseamna exact acelasi lucru. Numele acesta nou a fost dat efectiv in 25 aprilie 1910. Cursa internationala din Alpi Austrieci a fost una dintre faimoasele curse ale acelui timp. August Horch a concurat si el cu un Audi pentru prima data in 1911 si a castigat primul sau premiu. Acesta victorie l-a incurajat sa intre in competitie cu echipa Audi pentru a castiga si in anul 1912 pana in 1914. Audi a castigat premiul pe echipa in fiecare acesti 3 ani. Condusul pe partea dreapta este cunoscut inca de pe vremea cand se foloseau cai si caleasca, cand vizitiul statea pe partea dreapta. In septembrie 1921 Audi a fost prima firma germana care prezenta masina cu volan pe partea stanga, Audiul Tipul K, dand astfel soferului o mai buna vizibilitate si o mai usoara manevrare a masinii in diferite unghiuri particulare. In 1926 Horchwerke AG din Zwickau prezinta noul Norch 303 Berlina. Acest model este prima masina germana cu 8 cilindri care a intrat in productie. Motorul proiectat de Paul Daimler a avut 2 arbori cu came in chiuloasa condusi de un arbore vertical. Cu o deplasare de 3132 cc, motorul initial a dezvoltat 60 CP. In 29 iunie 1932 cele 4 branduri Audi, DKW, Horch si Wanderer s-au unit pentru a crea Auto Union AG care-si avea sediul in Chemnitz. Noul grup de companii putea sa serveasca toate segmentele de piata, de la motociclete la masini de lux. In 1933 la Berlin Motor Show a fost prezentat de catre Auto Union AG noul Audi, prima masina a acestui grup cu tractiune pe fata. Compania a folosit unlele principii modulare de proiectare pentru prima data si motorul cu sase cilindri Wanderer. Din 1938 Auto Union AG au facut sistematic teste de protectie, aceasta fiind prima companie din industria automobilelor care a realizat astfel de teste. Diferite modele DKW avand caroseria din tabla laminata, lemn si plastic au fost supuse testelor pentru a vedea comportarea fiecareia in parte la rulare. Auto Union devine un important furnizor de vehicole fortelor armate incepand cu mijlocul anului 1930. Dupa inceperea razboiului nu s-au mai produs masini pentru civili numai in scopul armatei. In 1948 din ordinele sovieticilor, Auto Union au fost dezarmati si in consecinta intreaga companie a fost deposedata fara compensare. In august 1948 Auto Union Ag de la Chemnitz a fost stearsa din registrele comerciale. Dupa imprumuturi de la guvernul bavarez si cu ajutorul lui Marshall Plan s-a deschis o noua uzina in Ingolstadt. Auto Union GmbH s-a stabilit in Ingolstadt in 3 septembrie 1949. Bazat pe principiul DKW – cel cu tractiune pe fata si motorului in doi timpi – a inceput producerea de motociclete in acelasi an. In august 1950 s-a fabricat prima masina dupa razboi. Acesta a fost DKW Meisterklasse F 89 P. Cum fabrica de la Ingolstadt nu era echipata pentru producerea acestui model, cei de la Auto Union s-au bazat pe compania Rhein-metall-Borsig AG din Dusseldorf, iar acest model a fost fabricat in Dusseldorf pana la sfarsitul anului 1961. In 1953 Auto Union a lansat in timp pentru expozitia German Motor un nou model cu trei cilindri. Acest model a fost proiectat inainte de razboi la Chemnitz si trebuia sa intre in productie in 1940. Numele de 3=6 Sonderklasse al acestei masini se refera la faptul ca motorul cu 3 cilindri si 2 timpi produce o putere egala cu un motor cu 6 cilindri si 4 timpi. In 1955 NSU Werke AG din Neckarsulm a anuntat numarul total de vehicole pe doua roti produse: in total 324.583 din care 45.747 biciclete. Aceste cifre au facut din NSU cea mai mare uzina pentru producerea de vehicole pe doua roti. Dupa o absenta de aproape 3 ani NSU se intoarce la producerea de masini in 1957. Compania a optat pentru masina mica, conceputa pentru categoria cetatenilor de mijloc si pentru cei care detin deja o motocicleta. Incepe in aceasta perioada prabusirea pietei de motociclete, compania fiind nevoita sa-si indrepte productia mai mult spre masini. Dupa oprirea productiei de motociclete in 1958, noua uzina care a fost proiectata in Ingolstadt pentru productia de masini a fost deschisa abia in vara anului 1959. Aceasta uzina a fost una din cele mai moderne din Europa. In 1962 uzina din Auto Union a fost vanduta companiei Daimler-Benz. Volkswagenwerk AG cumpara majoritatea actiunilor de la Auto Union GmbH in decembrie 1964. Compania din Ingolstadt devine pe deplin subsidiar in 1966. Motorul de 4 cilindri si in 4 timpi a fost conceputa inainte sub Daimler Benz numit motor sub presiune a fost instalat in ultimul model DKW F 102 si prezentat sub denumirea de Audi in vara anului 1965. In septembrie 1967, NSU prezinta un model complet nou, de talie mijlocie, NSU Ro 80. Acest nou model cu 115 CP a creat mari senzatii in acele timpuri. In 26 noiembrie 1968, Auto Union a invitat distribuitorii sai si presa pentru a prezenta noul Audi 100 recent proiectat pentru lansarea acestui model la teatru din Ingolstadt. Acest model a adus Audi pe o treapta mai sus in piata competitiva. Astfel, Audi 100 a ajuns rapid cel mai vandut model si a format bazele pentru noua serie de modele Audi ce aveau sa fie proiectate. In martie 1969, NSU Motorenwerke AG, care nu de mult a fost luata de VW, si Ingolstadt Auto Union GmbH s-au unit pentru forma Audi NSU Auto Union AG cu sediul in Neckarsulm. In vara anului 1972, directorul tehnic Dr. Ludwig Kraus a prezentat modelul Audi 80, ca si o continuare a modelului Audi 100. Aceasta masina cu motor cu 4 cilindri, a fost mai tarziu luata de Volkswagen Group, devenind masina cu cel mai mare volum de productie la VW. Audi 80 a fost un adevarat hit al acelor ani, mai mult de un milion de exemplare din acest model au fost produse si vandute in mai putin de 6 ani. In martie 1980 la expozitia din Geneva la standul Audi a fost o adevarata senzatie, s-a prezentat primul quattro sport coupe. Audi quattro a fost prima masina cu tractiune pe petru roti. Acest concept a fost folosit inainte numai la camioane si masini off-road. Modelele bazate pe tractiune quattro au avut succes printre masinile sport si si-au facut in scurt timp loc printre modelele preferate la Audi. In 1985, Audi NSU Auto Union AG a fost redenumit in Audi AG. In acelasi timp s-a mutat si sediul central de la Neckarsulm la Ingolstadt. Din acel moment toate masinile si compania au pastrat acest nume. In toamna anului 1986, Audi AG prezinta a treia generatie de Audi 80, stiut intern ca B3. Dar acest model a cunoscut o schimbare si caroseria avea garantie de 10 ani impotriva ruginii, dispunand totodata de o excelenta forma aerodinamica. In 1988, Audi AG se aventureaza in clasa premium pentru prima data lansand modelul V8. Acest nou model a fost echipat cu un motor de 3.6 litri, 8 cilindri si 184 kW(250 CP). De asemenea a avut tractiune quattro si transmisie automata. Dupa mai bine de 13 ani de cercetari, inginerii de la Audi au reusit sa dezvolte un motor diesel cu injectie, care mai intai a fost folosit numai la camioane, pentru masini diesel. In toamna anului 1989, noul Audi 100 a fost prezentat la expozitia de la Frankfurt echipat cu un motor de 2.5 litri cu 5 cilindri TDI. Audi a prezentat in toamna anului 1991 doua modele sport senzationale: Audi quattro Spyder la expozitia de la Frankfurt si Audi Avus quattro la expozitia din Tokyo. Aliajul din aluminiu folosit au fost o referinta pentru urmatoarele modele. In martie 1994, Audi AG prezinta la Geneva, noul model pentru segmentul premium, adica Audi A8. Acesta este primul model cu caroserie completa din aluminiu. Din acel moment, un nou sistem de nume au fost date pentru modelele Audi. Din acel moment Audi A80 a fost cunoscut sub numele de A4, iar Audi 100 ca A6. Aceste modele au fost urmate in 1996 de Audi A3 un model reprezentativ pentru clasa compacta. Productia pentru Audi A2, primul model scos in volum mare a inceput abia in iunie 2000. :)
10.02.201064.6KB
1932 auto dkw horch wanderer istoria audi1932 infiintarea Auto Union: Audi DKW Horch Wanderer
20.02.201024.5KB
audi 80 apartine platformei b de la acestuia poate fi considerat audi f103 din anii 60, bazat laaudi 80 apartine platformei B de la Audi stramosul acestuia poate fi considerat Audi F103 din anii 60, bazat la randul lui pe DKW F 102
20.02.201010KB

 
multumesc inca odata!sper sa ne si putem intilni cu audiurile noastre!!! audi coupe gtMultumesc inca odata!sper sa ne si putem intilni cu Audiurile noastre!!!
12.02.201142KB
1938 audi istoria audi1938 Audi
20.02.201057.7KB
1957 nsu prinz
in anul 1957 nsu s-a intors dupa o abstinenta de aproape treizeci de ani la de avut1957 NSU Prinz In anul 1957 NSU s-a intors dupa o abstinenta de aproape treizeci de ani la constructia de automobile.S-a avut in vedere un automobil mic, conceput pentru salariatul mediu si pentru motociclisti. Micul automobil NSU Prinz a fost prezentat la IAA 1957 si a compensat de atunci pierderile de pe piata de motociclete aflata in declin.
20.02.201050.9KB
1906 automobil nsu istoria audi1906 Sulmobil primul automobil NSU
20.02.201058.3KB

 
eu momentan am jante de s4. sunt pe 17, de pe b5 s4. cand am luat masina, ce credeti, avea jante deEu momentan am jante de S4. Sunt pe 17, de pe B5 S4. Cand am luat masina, ce credeti, avea jante de bentley Continental GT pe 19. Arata foarte violent..dar nu pt drumurile noastre. In plus, omul daduse pe ele 1700€ cu acte...factura, 1700€ second hand. Am renuntat la ele pt ca oricum aveam 2 seturi de jante, unele pe 16 de pe un A4 cabrio si cele pe care le am pe masina, de S4 pe 17. Eu zic ca pt romania, 17 este suficient. Din cauza suspensiei sport sunt nevoit sa port incaltaminte de 40. 205 sau 215/40/17...si tremura ca dracu... Exact ca in poza aratau. Buza jantei statea libera...altfel guma ar fi stat pe aripa.
12.07.201044.8KB
echipa classic audi vă un paște fericit, și bucurie în suflete ! urari, aniversariEchipa Classic Audi vă urează un Paște Fericit, Sănătate și Bucurie în Suflete !
13.04.201254.7KB
inca o poza audi 80 b3inca o poza
22.12.201046.9KB
1 martie se cu ghiocei si pentru 2010, insa, politia romana s-a gandit la un mod inedit de a1 Martie se sarbatoreste cu ghiocei si martisoare. Pentru 2010, insa, Politia Romana s-a gandit la un mod inedit de a surpride participantii din trafic: 450 de Logan-uri dotate cu radare nedectabile vor intra de luni pe strazi, in toate judetele Romaniei. Care sunt caracteristicile de baza ale acestor noi dotari ale Logan-urilor Politiei Romane? Ei bine, in ciuda faptului ca inregistrarile video ale camerei de supraveghere cu care vine la pachet radarul nedectabil pot fi folosite ca proba in instanta, organele Politiei declara ca radarele vor functiona in stand-by. Fie ca masina Politiei stationeaza sau se afla in miscare. Asta, bineinteles, daca nu este detectat un sofer care ruleaza la o viteza mai mare decat cea prevazuta de lege - atunci, la o simpla activare manuala, intra in functiune radarul nedetectabil. Dupa cum ii spune si numele, acest radar este imposibil de identificat in timp util de vreun detector de radar, indiferent de performantele anterioare inregistrate. Asadar, soferul cu pricina nu are timp nici macar sa franeze, in incercarea de a scapa cu basma curata. Acest fapt se datoreaza, in mod specific, timpului foarte scurt de trecere din functia stand-by in functia radar. Care sunt caracteristicile de baza ale acestor noi dotari ale Logan-urilor Politiei Romane? Ei bine, in ciuda faptului ca inregistrarile video ale camerei de supraveghere cu care vine la pachet radarul nedectabil pot fi folosite ca proba in instanta, organele Politiei declara ca radarele vor functiona in stand-by. Fie ca masina Politiei stationeaza sau se afla in miscare. Asta, bineinteles, daca nu este detectat un sofer care ruleaza la o viteza mai mare decat cea prevazuta de lege - atunci, la o simpla activare manuala, intra in functiune radarul nedetectabil. Martisor pentru soferi: De la 1 martie ies pe strazi radare nedetectabile Dupa cum ii spune si numele, acest radar este imposibil de identificat in timp util de vreun detector de radar, indiferent de performantele anterioare inregistrate. Asadar, soferul cu pricina nu are timp nici macar sa franeze, in incercarea de a scapa cu basma curata. Acest fapt se datoreaza, in mod specific, timpului foarte scurt de trecere din functia stand-by in functia radar. De asemenea, masinile vin dotate si cu un sistem GPS incorporat in statiile TETRA. Dispecerul monitorizeaza non stop pozitia, deci GPS-ul contectat la aparatul radar reprezinta contraargumentul in cazul unei eventuale contestari a soferului "inculpat". * Sunt omologate aceste radare? Da, acest radare sunt omologate pentru toate functiile instalate pe masina. * Care este capacitatea de stocare a noilor camere? 60 de ore, dupa care vor fi descarcate in Arhiva Nationala a Politiei Rutiere. * Care este raza de actiune a noilor dotari ale Politiei Rutiere? Potrivit producatorului britanic, aceste radare isi demonstreaza eficienta chiar si atunci cand automobilul vizat se afla la o departare de 1,6 km. * Functioneaza noul sistem si pe timp de noapte? Da, filmarea va putea fi realizata si pe timp de noapte, datorita posibilitatii de inregistrare a imaginilor prin infrarosu. * Masinile pe care sunt instalate radarele nedetectabile sunt inscriptionate sau, dimpotriva, este vorba de masini incognito? Da, masinile pe care au fost instalate noile radare sunt inscriptionate, iar soferii le pot recunoaste usor dupa numerele de inmatriculare de forma B-18-Z(??) si, pana in momentul de fata, toate sunt Logan MCV combi, cu motor de 1.5l, pe motorina. * In ce banda functioneaza aceste radare? Noile radare folosite functioneaza in banda K si sunt model Bee III, produs de firma Traffic Safety Systems din Marea Britanie. Sursa: Pro TV, Realitatea TV, Antena3,
28.02.201023.9KB

 
salut !
iti atasez un pdf cu niste date pt motorul tau de 1.8!
deci 3 litrii in motor, 2,4 litri inSalut ! Iti atasez un pdf cu niste date pt motorul tau de 1.8! Deci 3 litrii in motor, 2,4 litri in cutia de viteze!
23.01.201137.9KB
gata am gasit, ai doua variante, in functie de cat vrei sa 1- cauti o cutie 2n asta ar costa camgata am gasit, ai doua variante, in functie de cat vrei sa investesti. 1- cauti o cutie 2N asta ar costa cam 100euro (vit max. plafoneaza pe la 160-165 cu motorul tau) sau 2- cutie, APL(175km/h) sau FHN(185km/h) ambreiaj, volanta, electromotor, tampoane cutie, timonerie, (de TDI), planetare modificate, cititor kilometraj modificat si adaptat asta ar fi cam 400-500euro depinde cum gasesti piesele. multa bafta si ai grija de AMERICANCA. ;)
21.09.201255.5KB
in anul 1955 uzinele nsu sa din neckarsulm au putut raporta cu mandrie o productie totala de 342 583In anul 1955 uzinele NSU SA din Neckarsulm au putut raporta cu mandrie o productie totala de 342 583 vehicule pe doua roti (din care 45 747 biciclete). Prin aceasta NSU a devenit cel mai mare producator de vehicule pe doua roti pe plan mondial. In acest moment insa s-a depasit punctul culminant al euforiei motocicletelor. Odata cu cresterea economica au crescut si pretentiile cumparatorilor in ceea ce priveste mijloacele de transport. Automobilul a devenit visul declarat al miracolului economic.
20.02.201064.3KB
rasmussen dkw istoria audiRasmussen 1907 originea DKW
20.02.201047.5KB

 
salutare domnillor, nu de mult am intrat in posesia frumosului ceseu cum imi place sa il alint :),salutare domnillor, nu de mult am intrat in posesia frumosului CeSeu cum imi place sa il alint :), masina are o poveste frumoasa, a fost adusa de unchiul meu din Georgia in 96 cand a fost in vizita la un nepot, a cumparat masina sa se slujasca acolo de ea dar s-a atasat de ea f tare si nu a renuntat la ea, a pus-o pe vapor si gata in 2-3 saptamani masina a fost in Germania, de unde a luato usor la pas spre plaiurile mioritice . Pot sa ma mandresc ca sunt al 2lea proprietar in Ro masina a fost foarte ingrijita chiar daca a avut o sarcina grea, aceea de a face soferi ( SCOALA ), a rezistat f bine . La baza era un 1.8benzina injectie multipunct, dar cum se stie ca in Ro daca e masina trebuie sa fie diesel s-a conformat si unchiu si a pus un motor de VW 1.9 sdi de 68 de cai o bestie ce sa mai :)), dar trecand peste asta e masina super, cu dotari de care multe altele nu au auzit : AC, 4x geamuri electrice, oglinzi electrice si helomate, pilot automat, servo directie jante aliaj originale :rolleyes:
16.09.201237.6KB
sistem anti furt  :d poze funnysistem anti furt :D
04.05.201046.7KB
grupul volkswagen va deveni, in sfarsit, actionar unic al porsche incepand cu 1 august, grupulGrupul Volkswagen va deveni, in sfarsit, actionar unic al Porsche incepand cu 1 august, grupul achizitionand restul de 50,1% din actiunile constructorului auto de masini sport pentru suma de 4,46 miliarde euro, achitata in cash. Tentantivele Volkswagen de a prelua controlul asupra Porsche vor deveni in curand realitate. Marele grup auto va cumpara diferenta de 50,1% din actiunile producatorului auto, dupa sapte ani de dispute iscate in sanul familiei Piech-Porsche. Preluarea completa a Porsche de catre Volkswagen era programata pentru septembrie 2011, insa obstacolele de natura juridica au amanat momentul. Acum cele doua companii au ajuns la un acord, iar fuziunea se va produce in jurul datei de 1 august, cu aproximativ doi ani mai repede decat fusese initial estimat. Astfel, Porsche va fi completa portofoliul de marci al Volkswagen, care deţine branduri de succes precum Audi, Skoda sau Seat, dar si constructorul de motociclete Ducati si producatorii de camioane MAN si Scania. Volkswagen Group are 400.000 angajati la nivel mondial si a inregistrat venituri de 159 miliarde euro in 2011 si profit net de peste 15 miliarde euro, fiind cel mai mare constructor auto din Europa. De partea cealalta, Porsche Automobil Holding SE are 12.000 de angajati si venituri de 10,9 miliarde euro in ultimul an fiscal. Sursa:auto.ro
06.07.201214.7KB
mersi ca e frumos ca in rest de o saptamana ma cam dispera ca nu mai merge cum inecat. audi b4 2.0emersi mersi. atat ca e frumos ca in rest de o saptamana ma cam dispera ca nu mai merge cum trebe,merge inecat.
09.05.201154.7KB

 
ms incep discuri frana placute bucsi... e de investit un pic dar merita  :hi: audi 80 b2 1.6d 1986ms ionut....oricum incep RT...distributia discuri frana placute bucsi... e de investit un pic dar merita :hi:
13.09.201237.8KB
inca una... audi 4000csinca una...
23.09.201237.5KB
am gasit-o la cineva.... adusa din germania nerulata aici, are brifu original cu numai doi pe el, eam gasit-o la cineva.... adusa din Germania nerulata aici, are BRIFU original cu NUMAI DOI PROPRIETARI pe el, e gata de recarosare, pentru orice eventualitate.
21.06.201238.9KB
si asta e fratioru lui mai mare.un aro 243 motor 2.8 tdi cu multe audi b4 2.0esi asta e fratioru lui mai mare.un aro 243 motor 2.8 TDI cu multe inbunatatiri
09.05.201141.4KB

 
salutare cum spune si urgent piese si   - senzor lichid racire,cod 028 919 369;
   - reglaj manualSalutare tuturor! Dupa cum spune si titlul,cumpar urgent urmatoarele piese si accesorii: - senzor temperatura lichid racire,cod 028 919 369; - reglaj manual oglinda stanga,aflat pe manerul portierei; - garnitura cauciuc lampa semnalizare stanga fata ( cum te uiti la masina). Voi pune si poze pentru senzor si reglajul oglinzii,ca sa nu existe confuzii! Multumesc!
03.02.201152.3KB
dai motorol jos (daca ai macara :wink2:) imediat. nici nu te bagi sub ea decat la nitel.  
masinadai motorol jos (daca ai macara :wink2:) imediat. nici nu te bagi sub ea decat la electromotor nitel. masina lui Adi
15.08.201234.7KB
aveti cunostinta cumva de vreo firma sau vreun loc in tara la noi, unde pot gasi si eu  fataaveti cunostinta cumva de vreo firma sau vreun loc in tara la noi, unde pot gasi si eu semnalizatoare fata clare??? ceva in stilul asta pentru un 80 b2 :hi: :nebun:
12.07.201242.5KB
si inca una audi 80 b2 1,6 tdsi inca una
22.01.201233.2KB

 
varianta e insa aici nu se vede asa:p crearea unui nou logoVarianta 2: Background-ul e transparent insa aici nu se vede asa:P
22.12.201016.3KB
cateva poze din concediu. am facut 5800km, masina a fost ok. consuma putin si nu simte cand urca.cateva poze din concediu. am facut 5800km, masina a fost ok. consuma putin si NU SIMTE cand urca.
04.08.201239.5KB
audi 80 din 1980 sport 2 usi motor 1600 audi 80 quattro 2.2 136cp 1979audi 80 din 1980 sport 2 usi motor 1600 benzina cj01sib@yahoo.com
15.10.201043.4KB
scuzati-ma dar nu prea ma descurc cu upload-ul pozelor. audi b2 80 1.6diesel.Scuzati-ma dar nu prea ma descurc cu upload-ul pozelor.
06.04.201242.7KB

 
caluCALU" LU" HARAP ALB inainte sa haleasca jar..... :zzz:
22.01.201227.3KB
salut!
 audi 80 din  1993 cabrio rosu cu numere nt xx zbr perfect si caut urgent sau cauta masina ,Salut! Audi 80 din 1993 cabrio rosu cu numere NT xx ZBR functioneaza perfect si caut urgent proprietarul sau proprietarul cauta masina , DISTRIBUIE MAI DEPARTE DACA ITI PASA DE ACEASTA BIJUTERIE SAU DE PROPRIETARUL CAREA MODIFICAT-O SI SA NU AJUNGA LA DEZMEMBRARI !!! :( :rusine: Daca il cunoaste cineva sau stiti ceva despre masina va rog sa imi trimite-ti un mesaj privat sa vorbim! NU MERITA SA AJUNGA LA DEZMEMBRARI DOAR DIN LIPSA UNUI ACT CA-SA O POT CUMPARA !!! :( Album poze:
17.03.201551.7KB
si-nca una... audi 80 b2 1,6 tdsi-nca una...
04.08.201250.9KB
spate :) audi 4000csspate :)
16.09.201242.9KB
Inainte