...:::Classic Audi:::...
Forum dedicat pasionatilor de masini Clasice Audi.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
...:::Classic Audi:::... | Reguli | Inregistrare | Login
POZE ...:::CLASSIC AUDI:::...
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: sexyindianca la Simpatie.ro
| Femeie 24 ani Ilfov cauta Barbat 24 - 53 ani |
|
MariusSS
Stage 3Classic Audi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 37
|
|
Cand m-am intalnit cu colegul Tavi, care are tot un b3, 1,8 ca al meu...am vazut cateva diferente la sistemul de racire al motorului....cum ar fi:
De la vasul de expansiune, furtunul ala gros care pleaca de sub vas, la Octavian ajunge in radiator, la mine ajunge in acea teava de metal care trece pe langa filtrul de ulei... De ce? Si am incercat sa duc furtunul ca la Tavi in radiator, dar nu am reusit nici cum sa ii fac aerisirea....motorul se incingea si antigelul din vas nu scadea deloc deloc...am renuntat inainte sa fac vreo treaba si am pus furtunul la loc in teava, asa cum a mers si atata vreme masina....
Vreo explicatie de ce este la mine diferit? eu banuiesc ca este o improvizatie de la fostul propietar...dar cu ce scop?
_______________________________________ Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989.
|
|
pus acum 14 ani |
|
alex
Stage 2Classic Audi
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 23
|
|
Greu de spus. Niste poze ar fi fost de ajutor. Oricum, la motoarele cod PM (de exemplu), am vorbit cu cineva la piese si pe caalogul care-l mil-a aratat erau 2 modele de pompa de apa. Ar fi o varianta de aici sa fie diferentale.
_______________________________________ Audi 80, B3, 1.8S / PM, 66Kw, 1990, EURO2
|
|
pus acum 14 ani |
|
MariusSS
Stage 3Classic Audi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 37
|
|
am sa fac maine pozele. pai da...am inteles asta, dar radiatorul are orificiul acela unde intra furtunul din vasul de expansiune, si da...e posibil sa fie asa....dar pana la urma, aerisirea cum se face corect?
_______________________________________ Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989.
|
|
pus acum 14 ani |
|