...:::Classic Audi:::...
Forum dedicat pasionatilor de masini Clasice Audi.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
...:::Classic Audi:::... | Reguli | Inregistrare | Login
POZE ...:::CLASSIC AUDI:::...
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Simmo pe Simpatie.ro
| Femeie 19 ani Bucuresti cauta Barbat 31 - 44 ani |
|
MariusSS
Stage 3Classic Audi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 37
|
|
Astazi de dimineata pornesc masina...im porneste normal, dar imi mergea in 3, tremura motorul de spuneai ca-i posedat, cand o acceleram se inneca si imi scadeau turatiile de la 1000 cat era la relanti la 500-600...chiar dadea sa moara.
am oprit-o...am incercat sa o pornesc...a luat-o de la a 2-a cheie...la fel...in 3...apasam acceleratia, fum negru pe toba , scadeau turele. De la necazul asta...motorul dupa cateva ore si-a revenit, l-am pornit, functiona in 4, dar se aude la relanti ca un diesel mai silentios asa... *Ce sa putut intampla peste noapte sa mi-o ia in 3..., sa dea fum negru pe toba, si apoi sa se auda ca un diesel, un tacanit asa...??
motorul este de 1,8, injectie monopunct, cod motor PM.
Modificat de MariusSS (acum 14 ani)
_______________________________________ Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989.
|
|
pus acum 14 ani |
|
Ionut.Admin
Administrator
Din: Bucharest
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 232
|
|
Acum pot fii multe cauze.Ca iti porneste in 3 sigur este o bujie care nu lucreza si deaceea da cu fum ca nu face arderea complecta cu motorul de tise aude ca un diesel pot fii doua posibilitati''parerea mea'' pot sa tise aud culbutori pana se incarca din nou cu ulei dupa asta nu ar trebui sa se mai auda. sau alta posibilitate sar putea sa iti bata frun piston asta e parerea mea asteptam si parerile la colgii depe foum.
_______________________________________ Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! Suport Online YM Classic_Audi
|
|
pus acum 14 ani |
|
MariusSS
Stage 3Classic Audi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 37
|
|
deci am dat bujiile jos si erau caramizii, toate, deci au lucrat. azi am facut iar un drum de vreo 30 km, am tinut-o numa in 3000, am mers turat cu ea, am ajuns acasa, la fel...la relanti zici ca-i un diesel...in mers, in sarcina, accelerari se infige bine, ca inainte.
_______________________________________ Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989.
|
|
pus acum 14 ani |
|
Ionut.Admin
Administrator
Din: Bucharest
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 232
|
|
da sunetul acela de diesel nu prea e in regula asa nu stiu sa iti spun prea multe sar putea sa iti bata frun piston dar iti papa ulei?ce culoare are fumul la teava de esapament ? si se aude tare sunetul acela asemanator ca un motor de diesel ?
_______________________________________ Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! Suport Online YM Classic_Audi
|
|
pus acum 14 ani |
|
MariusSS
Stage 3Classic Audi
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 37
|
|
deci. 1. sunetul se aude doar la relanti. 2. fumul este normal, cand se incalzeste nu se prea vede, la prima pornire se vede aburul...alb. 3. ulei imi papa in limite, dar mai mult pe la semeringurile de la supape pentru ca mai vad urme de ulei prin filtrul de aer + ca bujiile sunt caramizii, deci nu ajunge ulei in cantitati industriale in camera de ardere. 4.sunetul nu pot sa spun ca este tare, exact ca un diesel, dar este sesisabil, din masina mai putin, de afara mai tare. 5. relantiul am vazut ca imi sta cam la 800. daca o turez umpic, cat sa ajunga la 1000 nu se mai aude asa tare. cu cat o turez mai tare, cu atat sunetul dispare.
chiar acum ma gandesc....ca azi o sa plec in targoviste...sa nu raman pe acolo ca ma impusc.
Modificat de MariusSS (acum 14 ani)
_______________________________________ Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989.
|
|
pus acum 14 ani |
|