...:::Classic Audi:::...
Forum dedicat pasionatilor de masini Clasice Audi.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
...:::Classic Audi:::... | Reguli | Inregistrare | Login
POZE ...:::CLASSIC AUDI:::...
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: christyna1993 pe Simpatie
 | Femeie 25 ani Bucuresti cauta Barbat 30 - 44 ani |
|
Ionut.Admin
Administrator
 Din: Bucharest
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 232
|
|
Asi vrea sa imi montez pe masina un turbocharger electric cica are o reactie extraordinara la acceleratie - cuplu marit - putere marita cu 10-30% - o viteza maxima mai mare - reduce turbo lag-ul (pentru masinile turbo, diesel sau benzina) - reducere a consumului cu pana la 10% - Cold Air Intake scaderea temperaturii aerului din admisie - este universal, se poate monta pe aproape orice masina si pretul este de 95 Euro oare se merita sa pui asa ceva pe masina ce parere aveti ?
28.8KB
_______________________________________ Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! Suport Online YM Classic_Audi
|
|
pus acum 15 ani |
|
CLM
Moderator
 Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
|
|
si pentru mine suna tentant, dar ai in vedere parerile mai multor persoane, nu doar a celor care il vand. unii spun ca e ca si cum ai pune un uscator de par sau un ventilator de la PC, adica zero. acuma chiar sunt curios si eu. o treaba dinasta pe admisie, plus o evacuare modificata, poate ar ajuta motorul "sa respire" mai bine
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
|
|
pus acum 15 ani |
|
iordache_octavian24
Stage 2Classic Audi
 Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
|
|
interesanta tb,oricum nu stiu ce si cum pt ca nu am vazut asa ceva pe vreo masina.asa dupa cifre totul e prea frumos sa fie adevarat(ar tb sa se invarta cu multe mii/zeci de mii de rpm sa imite un turbo clasic ceea ce imi vine greu sa cred,in plus durata de viata e limitata clar!)oricum fff tare ideea,fara modif la evacuare,circuit ungere,etc,doar o pui pe gura de admisie,strangi colierul,conectezi firele si gata bafta
_______________________________________ audi dar nu prea vedi maică
|
|
pus acum 15 ani |
|
iordache_octavian24
Stage 2Classic Audi
 Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
|
|
aaa inca ceva,motorul diesel simplu nu se preteaza montarii unui turbo chiar asa,tb decomprimat,pistoane forjate etc pt ca nu rezista.ma refer aici la montarea unui turbo clasic,in cazul turbo-ului electric ma abtin 
_______________________________________ audi dar nu prea vedi maică
|
|
pus acum 15 ani |
|
Ionut.Admin
Administrator
 Din: Bucharest
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 232
|
|
am venit cu subiect asta despre Turbocharger electric,vor multi sa isi puna asa ceva pe motoare,mai ales pe benzinarele,simple pe aspiratie,si zic prodrcatori ca are un sistem, care se monteaza la pedala de acceleratie cu cat turatia la motor craste,creste si turatia turbinei si mai zic ca garnateaza o crestere 11-15 cp in functie de motor..greu de crezut parera mea :-|
_______________________________________ Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! Suport Online YM Classic_Audi
|
|
pus acum 15 ani |
|
MariusSS
Stage 3Classic Audi
 Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 37
|
|
da, stiu ca intrasem pe un site american si se certau unii pe treaba asta, multierau de parere ca asta este o frectie de picior de lemn, si ca treaba asta se comporta doar ca un filtru sport, si cam atat....da....e ca si cum ai pune cooler de calculator, ca si ala invarte cu 2-3 mii de ture . eu unu nu mi-as pune asa ceva, as preferea sa imi segmentez motorul sau sa ii dau catalizatorul jos, mai simplu...
_______________________________________ Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989. 
|
|
pus acum 15 ani |
|
Ionut.Admin
Administrator
 Din: Bucharest
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 232
|
|
cu catalizatorul cu te-asi sfatui sal dai jos dupa masina nu de alta osa ai plobleme la ITP cu noxele si automat daca il dai jos catalizatorul masina este non-euro eu te-asi sfatui sa incerci o axa cu came modificata si osa se va vedea rezultate bune. 
_______________________________________ Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! Suport Online YM Classic_Audi
|
|
pus acum 15 ani |
|
MariusSS
Stage 3Classic Audi
 Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 37
|
|
pai oricum e catalogata non-euro masina la noi. chiar daca e injectie, are sonda lambda, si catalizator....si bine...masina e inscrisa demult in tara (90 si ceva), si daca i-as da jos catalizatorul, nu cred ca ar iesi la noxe mai rau decat o dacie normala non-e .
ala ramane acolo, spuneam doar o solutie asa de criza
_______________________________________ Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989. 
|
|
pus acum 15 ani |
|
CLM
Moderator
 Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
|
|
din cate am inteles, acest ventilator ajuta la ture mici, si este indicat la motoare de capacitate mica.
la motoare cum am eu, 2.0 benzina aspirat ajuta la inceput, iar dupa ce creste turatia se pare ca mai mult incurca, fiindca nu furnizeaza suficient aer
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
|
|
pus acum 15 ani |
|
alex
Stage 2Classic Audi
 Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
|
|
Cam ai dreptate, CLM. Si ar mai fi ceva. Se zicea in primul post de racirea aerului pe admisie. BULSHIT. In primul rand nu are cum sa-l raceasca; in al doilea rand, este un filtru de aer conic far carcasa, deci, trage numai aer cald de sub capota si asta mai rau face. Plus de asta, daca intradevar baga mai mult aer pe adimisie, trebuie modificat si debitul de combustibil si amestecul......
_______________________________________ Audi 80, B3, 1.8S / PM, 66Kw, 1990, EURO2
|
|
pus acum 15 ani |
|