...:::Classic Audi:::...
Forum dedicat pasionatilor de masini Clasice Audi.
Lista Forumurilor Pe Tematici
...:::Classic Audi:::... | Reguli | Inregistrare | Login

POZE ...:::CLASSIC AUDI:::...

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
christyna1993 pe Simpatie
Femeie
25 ani
Bucuresti
cauta Barbat
30 - 44 ani
...:::Classic Audi:::... / Motor / Turbocharger electric Moderat de CLM, Ovy
Autor
Mesaj Pagini: 1
Ionut.Admin
Administrator

Din: Bucharest
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 232
Asi vrea sa imi montez pe masina un turbocharger electric cica are
o reactie extraordinara la acceleratie
- cuplu marit
- putere marita cu 10-30%
- o viteza maxima mai mare
- reduce turbo lag-ul (pentru masinile turbo, diesel sau benzina)
- reducere a consumului cu pana la 10%
- Cold Air Intake scaderea temperaturii aerului din admisie
- este universal, se poate monta pe aproape orice masina
si pretul este de 95 Euro oare se merita sa pui asa ceva pe masina ce parere aveti ?

electric asi vrea imi montez masina electric cica are reactie cuplu marit- putere marita 10-30%

28.8KB


_______________________________________
Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP
Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
Suport Online YM Classic_Audi

pus acum 15 ani
   
CLM
Moderator

Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
si pentru mine suna tentant, dar ai in vedere parerile mai multor persoane, nu doar a celor care il vand. unii spun ca e ca si cum ai pune un uscator de par sau un ventilator de la PC, adica zero. acuma chiar sunt curios si eu. o treaba dinasta pe admisie, plus o evacuare modificata, poate ar ajuta motorul "sa respire" mai bine

_______________________________________
________________________________
Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993
Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995

pus acum 15 ani
   
iordache_octavian24
Stage 2Classic Audi

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
interesanta tb,oricum nu stiu ce si cum pt ca nu am vazut asa ceva pe vreo masina.asa dupa cifre totul e prea frumos sa fie adevarat(ar tb sa se invarta cu multe mii/zeci de mii de rpm sa imite un turbo clasic ceea ce imi vine greu sa cred,in plus durata de viata e limitata clar!)oricum fff tare ideea,fara modif la evacuare,circuit ungere,etc,doar o pui pe gura de admisie,strangi colierul,conectezi firele si gata bafta

_______________________________________
audi dar nu prea vedi maică

pus acum 15 ani
   
iordache_octavian24
Stage 2Classic Audi

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
aaa inca ceva,motorul diesel simplu nu se preteaza montarii unui turbo chiar asa,tb decomprimat,pistoane forjate etc pt ca nu rezista.ma refer aici la montarea unui turbo clasic,in cazul turbo-ului electric ma abtin  

_______________________________________
audi dar nu prea vedi maică

pus acum 15 ani
   
Ionut.Admin
Administrator

Din: Bucharest
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 232
am venit cu subiect asta despre Turbocharger electric,vor multi sa isi puna asa ceva pe motoare,mai ales pe benzinarele,simple pe aspiratie,si zic prodrcatori ca are un sistem, care se monteaza la pedala de acceleratie cu cat turatia la motor craste,creste si turatia turbinei si mai zic ca garnateaza o crestere 11-15 cp in functie de motor..greu de crezut parera mea :-|

_______________________________________
Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP
Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
Suport Online YM Classic_Audi

pus acum 15 ani
   
MariusSS
Stage 3Classic Audi

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 37
da, stiu ca intrasem pe un site american si se certau unii pe treaba asta, multierau de parere ca asta este o frectie de picior de lemn, si ca treaba asta se comporta doar ca un filtru sport, si cam atat....da....e ca si cum ai pune cooler de calculator, ca si ala invarte cu 2-3 mii de ture . eu unu nu mi-as pune asa ceva, as preferea sa imi segmentez motorul sau sa ii dau catalizatorul jos, mai simplu...

_______________________________________
Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989.

pus acum 15 ani
   
Ionut.Admin
Administrator

Din: Bucharest
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 232
cu catalizatorul cu te-asi  sfatui sal dai jos dupa masina nu de alta osa ai plobleme la ITP cu noxele si automat daca il dai jos catalizatorul masina este non-euro eu te-asi sfatui sa incerci o axa cu came modificata si osa se va vedea rezultate bune.

_______________________________________
Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP
Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp
NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE!
Suport Online YM Classic_Audi

pus acum 15 ani
   
MariusSS
Stage 3Classic Audi

Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 37
pai oricum e catalogata non-euro masina la noi. chiar daca e injectie, are sonda lambda, si catalizator....si bine...masina e inscrisa demult in tara (90 si ceva), si daca i-as da jos catalizatorul, nu cred ca ar iesi la noxe mai rau decat o dacie normala non-e .

ala ramane acolo, spuneam doar o solutie asa de criza


_______________________________________
Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989.

pus acum 15 ani
   
CLM
Moderator

Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
din cate am inteles, acest ventilator ajuta la ture mici, si este indicat la motoare de capacitate mica.

la motoare cum am eu, 2.0 benzina aspirat ajuta la inceput, iar dupa ce creste turatia se pare ca mai mult incurca, fiindca nu furnizeaza suficient aer


_______________________________________
________________________________
Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993
Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995

pus acum 15 ani
   
alex
Stage 2Classic Audi

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
Cam ai dreptate, CLM.
Si ar mai fi ceva. Se zicea in primul post de racirea aerului pe admisie. BULSHIT. In primul rand nu are cum sa-l raceasca; in al doilea rand, este un filtru de aer conic far carcasa, deci, trage numai aer cald de sub capota si asta mai rau face.
Plus de asta, daca intradevar baga mai mult aer pe adimisie, trebuie modificat si debitul de combustibil si amestecul......


_______________________________________
Audi 80, B3, 1.8S / PM, 66Kw, 1990, EURO2

pus acum 15 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la