Ionut.Admin
Administrator Din: Bucharest
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 232
Un documentar care prezinta 35 de ani de evolutie al modelului Audi 80
_embedded#
_______________________________________ Audi 90 b2 1.600(cmc) Turbo Diesel 51 kw 70 CP Audi A4 B7 2.5 V6 TDI 180 Cp NU TOATE MASINILE VECHI SUNT RABLE! Suport Online YM Classic_Audi
pus acum 15 ani
iordache_octavian24
Stage 2Classic Audi Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 23
dap asa e,mai puteti intra pe Audi.......... pt mai multe detalii si pt download de poze extrem de faine sau pe siteul mamă audi.numai bine
_______________________________________ audi dar nu prea vedi maică
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
audi 80 apartine platformei B de la Audi
stramosul acestuia poate fi considerat Audi F103 din anii 60, bazat la randul lui pe DKW F 102
10KB
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
1972-1978 B1
In 1972 a debutat in Europa Audi 80 [B1] ca sedan (saloon) in 2 si 4 usi.
1,103,766 bucati produse predecesor Audi 72
71.3KB
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
MariusSS
Stage 3Classic Audi Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 37
masinile astea tot timpul au avut ceva fermecator...designul care este modern chiar si azi dupa atata timp... o singura chestie care nu-i de buna a fost spusa despre audi 80 B3-ul...si anume ca au fost echipate cu motoare slab performante, ca cei de atunci se asteptau la ceva mai spectaculos, dar audi a dezamagit prin motorizarile slabe ca performanta, puse de pe modelele anterioare.
_______________________________________ Audi 80, B3, 1800 cmc / PM, 66Kw, 1989.
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
denumit si typ80, B1 primeste un facelift in 1976 (typ82), iar ulterior va fi lansat si primul avant din istoria acestei game
57.5KB
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
Toate motorizarile au fost pe benzina, carburator, si cu 4 cilindri in linie. 1.3 S : 40kw/55ps cod ZA 1.3 L : 44kw/60ps cod ZF 1.5 LS : 55kw/75ps cod ZB 1.5 GL : 63kw/85ps cod ZC 1.6 GT : 74kw/100ps cod XX (numai cu 2 usi)
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
Urmeaza Audi 80/90 B2 (typ 81) Lansat in 1978 in Europa, iar un an mai tarziu in America Motorizarea de 1.5 devine 1.6 inca de la facelistul B1. Astfel avem motorizarile 1.3, 1.6, 1.8 pe benzina, cu 4 cilindri in linie. tot pe benzina au fost lansate motorizarile cu 5 cilindri in linie, de 1.9/2.0 115ps (120ps la quattro) respectiv 2.1/2.2 litri, devenit apoi 2.3, si care dezvolta 136ps. apare si prima motorizare diesel: 1.6 TD de 70 ps, dezvoltati de 4 cilindrii in linie.
29.4KB
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
In America, acest model a fost cunoscut sub denumirea -Audi 4000- si a fost lansat in 1979/80
38.2KB
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
Cifre: 1.680.146 bucati fabricate, din care 105.593 Audi 90 169.047 Audi Coupe
In 1984 Audi 80 primeste un facelift.
41.2KB
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
Pe aceeasi platforma, Audi 90 a fost varianta cu motorizari si dotari extra. Aceste masini foarte rare au fost purtatoarele motoarelor in 5 cilindri pe care le-am mentionat mai sus, dar si a motorului diesel.
32.1KB
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
Per total, platforma B2 a purtat urmatoarele modele: Audi 80 sedan (2/4 usi) Audi 90 sedan (4 usi)
Audi 80 Coupe: - Audi quattro - Audi sport quattro - Audi S1
Variantele sedan de Audi 80 si 90 s-au fabricat de asemenea si in varianta quattro. Avand in vedere ca "sport quattro" si S1 au o istorie aparte, acest lucru va fi tratat in alt thread.
Unele modele de Audi 80 ale platformei B2 s-au fabricat inca si dupa 1986 (cand a fost lansat B3)
48.3KB
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
CLM
Moderator Din: Tirgu Mures
Inregistrat: acum 15 ani
Postari: 152
va urma. sursa: wikipedia
_______________________________________ ________________________________ Audi 80 B4 - 2.0 66kw ABT 1993 Audi A4 B5 - 1.8T 110kw AEB 1995
pus acum 15 ani
Piglet80Avant
Nou pe Classic Audi
Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 10 ani
Postari: 5
B3 , o inovatie a vremii care a tinut sa duca mai departe sarcina de a acoperi cat mai multe clase , bine inteles si in variantele 80 ai 90 : Audi quattro Audi coupe Audi DTM de unde a aparut si varianta "Competition" (in ultimi 2 ani de fabricatie) Audi B3 cu motorizari mai mari care nu au primit titlul de "S" A fost ultima masina de la Audi care s-a facut pe hatie nu s-a folosit computerul pentru desing si arhitectura . Dupa ce era gata un prototip de B3 se storcea pana la ultima variata de utilizare si reparatie pentru a avea produsul finit cum il cunoastem . Veneu cu prototipurile in service-urile de fabrica si solicitau sevisari pentru a verifica modalitatea de reparatie usoara si rapida sa nu fie nevoie sa demontezi jumate de masina sa desfaci un surub .